Vi søger en studentermedarbejder

2017 5. Okt 09:28

 Vi søger en dygtig og grundig studerende til en stilling på Ventilen Danmarks sekretariat. Stillingen er på 10-15 timer om ugen.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med de øvrige medarbejdere på sekretariatet og skal primært stå for koordineringen af vores kurser for nye frivillige. Vi sætter dig selvfølgelig ind i opgaverne, men forventer, at du efter lidt tid er selvkørende og kan finde ud af at prioritere opgaverne, arbejde struktureret – og ikke mindst spørge om de rigtige ting.

 

Vi søger:

  • Dig, der er grundig og kan holde overblik over en proces, hvor mange skal biddrage.
  • Dig, der er god til at kommunikere både på mail og via telefon.
  • Dig, der har gåpåmod overfor nye opgaver.
  • Dig, der følger op og rykker for svar med et smil.
  • Dig, der trives med at have flere forskellige opgaver og selv kan prioritere.
  • Dig, der ved lidt om hvad det vil sige at være frivillig i en lokal forening. 
  • Dig, der kender lidt til livet i en organisation og sætter pris på de rammer, det sætter.
  • Dig, der er godt hjemme i alle Office-programmer og generelt ikke er IT-forskrækket.

 

Det er ikke afgørende, hvad du studerer, eller hvor langt du er – men hvis du har i hvert fald to år tilbage, og kunne tænke dig at arbejde for os i hele den periode, vil det være et stort plus.

 

Arbejdsopgaver kan f.eks. være:

  • Koordinering af deltagere og underviserer samt praktiske detaljer ved Ventilens 9 årlige kurser.
  • Opsamling og tastning af evalueringer og tilbagemelding til underviserne.
  • Kontakt til de lokale frivillige i forbindelse med kurserne.
  • Hjælp med fundraising fra lokale fonde og kommunale puljer.
  • Håndtering af materialebestillinger fra frivillige og eksterne.
  • Diverse forhåndenværende opgaver med print, udsendelse af breve, oprydning, mødeforberedelse m.m.

 

Om Ventilen

Ventilen Danmark er en frivillig social organisation, der arbejder med og for ensomme unge. På vores landssekretariat er vi 7 fuldtidsmedarbejdere og 6 studentermedhjælpere, og vores opgave er at understøtte de frivillige i deres arbejde og gennemføre de mange gode idéer og projekter, vores bestyrelse og andre sætter i søen. Vi har næsten altid travlt, men har en rar og uformel omgangstone – og vi går op i at alle, også studentermedarbejderne, skal synes det er sjovt og lærerigt at gå på arbejde.

 

Praktisk

Send din ansøgning til job@ventilen.dk senest fredag d. 17/11 – men gerne før. Hvis vi hører fra den helt rigtige inden da, vil vi tillade os at slå til. Vi regner med at holde samtaler d. 23. og 24./11.

Timetal: Vi forestiller os, at du arbejder 10-15 timer om ugen i gennemsnit. Arbejdstiden ligger som udgangspunkt indenfor almindelig kontortid. Du skal have mulighed for at komme på arbejde to dage om ugen, men vi er fleksible ift. dine eksaminer og lignende.

Løn: Vi tilbyder en timeløn på 120 kr.

Arbejdssted: Ventilen Danmarks sekretariat, Ny Kongensgade 9, 3. Visse opgaver kan løses hjemmefra efter aftale.

 

Spørgsmål stiles til lokalkonsulent Sara Lisberg Larsen på sara@ventilen.dk. Da vi har rigtig travlt for tiden er det desværre ikke muligt at ringe, eller komme forbi og stille spørgsmål – men vi afsætter tid til det ved en evt. samtale.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ventilens sekretariat holder til på tredje sal i dette smukke, gamle hus.